12.6.06

Fiesta 23. června

Tak abyste to věděli. Právě jsem telefonoval se svojí kamarádkou a tu promoci má skutečně v pátek 23. června. Bude supervelká fiesta a všichni jsme zvaní jako nejvzácnější hosté, což se myslím nedá odmítnout. Kamarádka, mimochodem jmenuje se Valentina, byla hrozně šťastná, když slyšela, že se zdržíme, takže vás oba prosím, abychom vyrazili až v sobotu po té párty. Alespoň budeme mít s Kubisem středu a čtvrtek na prohlídku města, v sobotu po příletu stejně budeme spíš mátohy a nebudeme moc vnímat nic z toho, co uvidíme. Jinak ještě pro Kubise shrnu informace od Tonyho. Sobota přílet, procházka po městě, neděle pyramidy a výstup na Paso de Cortez, pondělí výstup pod vrchol, úterý útok na vrchol a návrat do D.F., ve středu večer musí Tony učit.

2 Comments:

Blogger Tony said...

Upozorneni. Ted jsem se bavil s pritelkyni a ta mne upozornila, ze tyhle graduation fiesty jsou silene "nobl" - na oblek. Tak Honzo, jeste si over aby nebyl trapas, az tam prijdete v sortkach :).

5:20 odp.  
Blogger Honza Smolík said...

Když jsi nejvzácnější host, který se přikodrcal přes půl světa, tak musíš vyniknout tím, že přijdeš trošku zmuchlaný. Navíc každý ví, že cizinci jsou mírně přihlouplí, natrvdlí a neumějí se chovat ani oblíkat :). Já každopádně s sebou budu mít džíny a volnou košili, což je oblečení, které se vždy hodí, když chce člověk jít někam do baru nebo tak něco. V Texasu, kde jsem studoval, tě taky do baru v šortkách nepustí.

6:06 dop.  

Okomentovat

<< Home