31.5.06

Průzkum IZTA

Ahoj pánové, tak nakonec jsem se na Iztu dostal až v pondělí :( ... bylo to celkem vzrůšo - o to se postarala moje motorka, když se 3x během cesty rozhodla nepokračovat :( ... do toho přišel slejvák, promokl jsem až na kost.
A místo cesty se vytvořil rozba- hněnej potok - to byl motocross :) Nicméně, i přes výše zmíněné objektivní problémy jsem cíle dosáhl, dojel jsem až do výšky cca 3700 ... byl jsem pár metrů od té ubytovny, kde plánujeme první noc. Je to normálně zděná budova, jsou tam postele s matracema, prý i elektrika. Na noc to stojí 20 Ps, což ujde. Odtam nás čeká výstup na tenhle kopeček - vypadá to docela lákavě :).

Takže k nasí výpravě - připravte se na to, že možná bude pršet (počasí se tam dost mění) - tedy nepromokavé věci - ideálne Goretex. To samé platí o botách. Teplota - ve 3700 kde jsem byl bylo tak 10 stupňů - a to bylo zataženo a pršelo. Nahoře prý bývá mírně pod nulou (viz sníh), ale žádných -20 nečekejme ...

Tak a ještě dodám obsah mojí lékárny, co tady v D.F. už mám, abyste to netahali zbytečně taky.
Ibuprofen 400 - 7ks, cerne uhli - 60 ks, Acylpyrin - 15 ks, Paralen - 20 ks, multivitamin - 20 ks, Pastilky proti bolesti v krku - 17 ks, kapky do nosu, zásyp, dve pruzna obinadla, náplasti

Jinak jsem rad, ze tech kilo mate povoleno dostatek ... budu potrebovat neco privezt :)

Tak zatim, T.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home