10.6.06

Plán na první týden v D.F.

Právě jsem mluvil se svojí kamarádkou v Mexico City. Je naživu, ale nemá teď příliš času, protože se učí na závěrečné zkoušky. Každopádně mi nabízela ubytování i že nás vyzvedne na letišti. Nicméně mi říkala, že má "graduation", někdy 23. června a ptala se, jestli ještě budeme v D.F. Já si původně myslel, že je to až za dlouho, takže jsem si datum samozřejmě nezapamatoval přesně, a řekl jsem, že už tam asi nebudeme, ale pak mi došlo, že je to necelý týden po našem příletu, že tam tudíž ještě budem. Navíc Tony tam taky musí být až do konce školy. Takže jaké jsou vlastně naše plány na první týden? V podstatě se mi zdálo, že chystá oslavu, takže by mi stálo za to u toho být.

Druhý kamarád bude teď tři měsíce pracovat na Aljašce, takže se s ním nepotkám. Ale on to asi stejně není skutečný Mexičan, protože jsem si s ním dával v Praze sraz, přišel jsem o dvě minuty dřív a on už tam byl. Mimochodem, když už o tom mluvím, ten sraz hodinu po našem příletu je v "mexickém čase" nebo podle evropských zvyklostí? :)

1 Comments:

Blogger Tony said...

Fiesta? Superbien!! Puvodne jsem chtel sice 23. uz odjizdet, ale jestli budou pifkga gratis, tak se to da o den odlozit:) Fieste se proste nerika ne :)))
Jinak ten cas kdy vas budu cekat je v evrposkem standardu, mozna mirne smrdnuty mexikem (10 min. zpozdeni :) ...

8:49 odp.  

Okomentovat

<< Home