6.6.06

Další výškový průzkum - 4 000 metrů

Pánové, tento víkend proběhla další "expedice" - tentokrát na vulkán "Nevado Toluca" - skoro 4500 metrů. Vede tam terénní cesta, naštěstí autíčko - viz foto (které si půjčujeme na náš výlet) je "all terrain" a výstup zvládlo bez problémů.
Další fotka je z nadmořské výšky 4000 metrů, kde jsme přespali. Teplota během noci nikdy nespadla pod nulu, ale úplně teplo taky nebylo... odhaduju to tak na 5 stupňů. A pršelo ... dost. Jo a takhle vypadá vrchol sopky po ránu ...

Teď ještě pár technických detailů ohledně vašeho příjezdu:
Napište mi úplně přesně, kdy a kterým letem přilétáte, počkám na vás na letišti. Budu vás čekat 1 hodinu PO vašem plánovaném příletu v příletové hale (nelekejte se, formality tady v Mexiku trvají skoro věčnost, v mém případě to byly skoro 2 hodiny, pak jsem taky čekal ještě jednou já na přílet někoho jiného a zkejsnul tam přes 3 hodinky ... takže ve vašem případě už nechci opakovat stejnou chybu). POZOR - jsou tam 2 východy, nevím ze kterého vylezete, proto vás budu čekat u baru, kterej se jmenuje Henry J. Beans - ten je jen jeden ... je na rohu jednoho z těch východů - tuším E3.
Pokud byste mne nenašli, zavolejte mi na mobil 55 23426865 (při volání z automatu nebo z jiné sítě ještě před to přidejte 044).
Kdyby i toto zklamalo, tak tady je popis, jak se dostat ke mne domu - sednete na metro (je primo na letisti), dojedete na zastavku Viveros (jsou tam vsude mapy pro blbe, poznate kde prestupovat) a tam si chytnete taxika a reknete adresu:
Tlapacoya 85, col. Atlamaya, al lado (vedle) cruzamiento (křižovatka) Periferico Sur y Altavista. Taxík by neměl stát víc než 25 peso. Pani domaci by mela byt doma, tak vam otevre, nebo se utaborite pred branou a vyckate co a jak :)...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home